Naročila, pošiljanje in vračila

Dostava

Podjetje Soven d.o.o., vrši dostavo preko dostavne službe DPD- hitra pošta, kjer Vam paket pripeljejo na dom v roku 24h. V kolikor je naročnik nedosegljiv, dostavna služba pusti obvestilo, na katerega se naročnik lahko odzove in se dogovori za ponovno dostavo.

Podjetje Soven d.o.o. zaračunava za dostavo paketov po celotni Sloveniji 5 eur z 22% DDV, ne glede na velikost in težo paketa, na kar ste tudi opozorjeni ob zaključku naročila. Pri paketih težjih od 10kg si pridržujemo pravico, do obračuna poštnine dodatnih 5eur za vsakih nadaljnih 10kg, na kar boste ob zaključku naročila tudi obveščeni v zavihku poštnina. Poštnina se glede na izbiro države spreminja. V kolikor želite paket prevzeti osebno, prosimo, da pod opombe to tudi navedete.

Podjetje nudi svojim kupcem posebno ugodnost, pri večjih naročilih, naročilih nad 100 eur BREZPLAČNO POŠTNINO. To ne velja za naročila naslednjih izdelkov: neoprana ovčja volna, BIO filc v roli in BIO volnena izolacija. Pri naročilu večjih paketov, lahko pakete tudi združujemo… npr 20kg neoprane volne, 2 roli filca, 2roli izolacije, s tem pripomoremo k manjšim izpustom in vplivu na okolje pri dostavah. V kolikor naročate več enakih paketov in jih želite prejeti ločeno, Vas prosimo, da to navedete pri zaključku naročila pod opombe. Hvala, ker pripomorete k boljši skrbi za okolje.

Strošek dostave:

Osebni prevzem v Selnici ob Dravi in paketi nad 100 eur: BREZPLAČNO

Dostava pošiljke s hitro pošto DPD do 99,99 eur: 5,00 eur

Artikli, naročeni na Soven.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Našemu centralnemu skladišču v Selnici ob Dravi posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v našem prevzemnem mestu v tovarniški prodajalni:

RAZSTAVNO PRODAJNI SALON Selnica ob Dravi, Mariborska cesta 48, 2352 Selnica ob Dravi

Ponedeljek – petek : 9.00 – 15.00

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri DPD. To storite tako kot je navedeno na strani podjetja DPD ( www.dpd.com/si ) (Prosimo, da to sporočite kar se da hitro za vas pristojnemu depoju. Imejte pripravljene podatke o paketu: številko paketa, naslov pošiljatelja in naslov prejemnika. Za vse ostalo bomo poskrbeli mi.

Tel.: (01) 513 23 00)

Če vam je paket dostavil DPD in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@soven.si Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Vračilo blaga

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (SOVEN d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Artikle lahko vrnete osebno na prevzemnih mestih ali jih pošljete na naslov prodajalca SOVEN d.o.o., Mariborska cesta 48, 2352 Selnica ob Dravi
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Reklamacije rešujemo SAMO NA SEDEŽU PODJETJA v Selnici ob Dravi. 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 02/674-0574 ali nam pišete na info@soven.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Neskladnost blaga/pritožbeni postopek

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)
V skladu z zakonom o Varstvu potrošnikov in v njem navedenih kodeksih ravnanja podjetje Soven zagotavlja potrošnikom naslednje:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@soven.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) iz 43.č člena.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (specialnem naročilu), ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu izdelka, katere je potrošnik že uporabljal.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje v vsakem primeru zadrži vračilo prejetih plačil do trenutka prevzema vrnjenega blaga oz. do pregleda ustreznosti vrnjenega blaga s strani strokovne komisije podjetja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil  bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo vracilo-splet.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Dostopnost do kodeksov ravnanja: Zakon o varstvu potrošnikov

Zgoraj navedeno velja za neskladnost blaga in splošne napake.

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva menjavo izdelka . Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi nov izdelek.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • Izdelek lahko vrnete osebno na prevzemnem mestu na sedežu podjetja, obvezen je pregled pri referentu podjetja
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb, prask in umazanja – (mastne roke, ličila, madeži) s takšnimi izdelki ravnajte še posebej previdno, saj v primeru madežev bomo smatrali, da je izdelek bil uporabljen.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Upoštevati je potrebno, da so izdelki narejeni ročno, da lahko barvni odtenki odstopajo od dejanskih, zaradi barvanja z naravnimi snovmi in naravnega izdelka, je povsem enak ton nemogoč, zato so izdelki označeni s partijo barve (preja).

Pridržujemo si pravico do odstopanja v širini, dolžini, barvi, modelu, vendar ne več kot 20%.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Soven d.o.o., z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Kako izvesti naročilo

Kako najdem želeni izdelekKako najdem želeni izdelek?

Vsak izdelek lahko najdete na dva načina:
1. Uporaba iskalnega polja
V iskalno polje vnesite značilne ključne besede, povezane z želenim izdelkom – ime, blagovno znamko, model ali ID izdelka.

2. Pomikanje po kategorijah
 V meniju Volneni izdelki s klikom na puščico dostopate o vseh kategorij, kjer lahko poiščete kategorijo, kamor spada želeni izdelek, zatem pa ga lahko najdete na seznamu izbrane kategorije.

Kako naročim izdelekKako naročim izdelek?

Naročilo lahko oddate na dva načina:

1. Prek spletnega mesta

Ko najdete želeni izdelek, kliknite »Dodaj v košarico«.
Če ima izdelek več različic, boste morali pred dodajanjem v košarico izbrati določeno lastnost izdelka (barvo, velikost itd.)
Ko izdelek dodate v košarico, se vam bo na zaslonu prikazalo pojavno okno z dodanim izdelkom. V pojavnem oknu je poleg možnosti »Prikaži košarico« še možnost »Na blagajno«.

Vsebino svoje košarice si lahko tudi ogledate. To storite s klikom na »Prikaži košarico« ali s klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu zaslona. Postopek nakupa nato nadaljujete s klikom na »Na blagajno«.
Postopek nakupa lahko pospešite s klikom na »Na blagajno«, če ste izdelek že dodali v košarico.
Zatem morate izbrati, ali boste nakup opravili kot registriran uporabnik ali “Nadaljujte kot gost”. Če nadaljujete kot gost, morate za nadaljevanje nakupa vnesti svoj elektronski naslov. Če nadaljujete kot registriran uporabnik, se morate prijaviti s svojim elektronskim naslovom in geslom. Trenutno je omogočeno samo nakupovanje kot gost.
Nato se bo prikazalo okno, kjer boste morali izpolniti zahtevane podatke, da bo naročilo uspešno izvedeno: naslov za dostavo in način plačila. Sprejeti boste morali tudi Splošne pogoje poslovanja in Pravilnik o zasebnosti ter potrditi nakup s klikom na »Potrdi naročilo«.

Če ste izbrali plačilo po povzetju ali predračunu, boste prejeli e-sporočilo, ki potrjuje prejem vašega naročila.
Če ste za način plačila izbrali plačilno kartico, boste po potrditvi naročila preusmerjeni na stran ponudnika plačilnih storitev – Braintree by Paypal , ali pa se Vam bo odprlo takoj okence za vnos kartice. Na spletni strani morate vnesti podatke o svoji plačilni kartici. Če bo transakcija uspešna, boste na naše spletno mesto preusmerjeni z obvestilom o uspešnem nakupu.

Preden izberete opcijo KUPITE SEDAJ, lahko svoje naročilo še vedno urejate s pomikanjem po košarici,kjer lahko dodajate ali odstranjujete izdelke, urejate osebne podatke, ter dostavo in način plačila. Po izbiri gumba *KUPITE SEDAJ* preklic naročila ni mogoče drugače kot pisno na e-mail: info@soven.si ali klic na 02 674-0574

 

2. S pomočjo SOVEN službe za pomoč strankam

Želene izdelke lahko naročite tudi s klicem na telefonsko številko +386 2 674 05 74 ali pisno na e-mail: info@soven.si